مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 10:252019-11-13سياسي

فلاحت پیشه: باید با امارات به صورت تاکتیکی برخورد کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حشمت الله فلاحت پیشه، به عدم روابط پایدار ایران و امارات اشاره کرد و گفت: اماراتی ها برای رابطه با ایران با طیفی از نوسانات در مواضع مواجه هستند.

- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: معتقدم به سبب وجود شرایط کنونی رابطه ایران باید با امارات فقط تاکتیکی تعریف شود، نمی شود یک راهبرد مشترکی را شکل داد بلکه باید به صورت تاکتیکی با آن ها برخورد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حشمت الله فلاحت پیشه، به عدم روابط پایدار ایران و امارات اشاره کرد و گفت: اماراتی ها برای رابطه با ایران با طیفی از نوسانات در مواضع مواجه هستند.

از منافع تجار اماراتی تا یکسری تعهدات امارات به ابرقدرت ها به ویژه ایالات متحده آمریکا؛ که این طیف از مناسبات پرنوسان را با کمتر کشوری تا به الان داشته ایم.

وی در ادامه افزود: تجار اماراتی و سران اقتصادی امارات کسانی هستند که در طول ایام روابط پرشوری را با ایران رقم زدند و بخش عمده ای از ساختار ها و مزیت های اقتصادی آن ها با ایران تعریف شده است.

اماراتی ها با چراغ سبز آمریکا به سمت ایران می آیند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به عواملی که سبب می شود امارات به سمت ایران نیاید، اظهار کرد: اماراتی ها احساس می کنند با توجه به شرایط منطقه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحت پیشه: باید با امارات به صورت تاکتیکی برخورد کنیم

فلاحت پیشه: باید با امارات به صورت تاکتیکی برخورد کنیم