مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 10:242019-11-13ورزشي

نخستین پیروزی بوکسورهای ایران در قهرمانی جوانان آسیا/ حذف دو ملی پوش دیگر


بوکسور سبک وزن تیم ملی جوانان توانست با پیروزی مقابل حریف ژاپنی، نخستین برد نمایندگان ایران در قهرمانی آسیا را کسب کند، اما دو بوکسور دیگر ایران با قبول شکست از دور رقابت ها کنار رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظهر امروز (چهارنشبه) 22 آبان ماه 1398، در ادامه رقابت های بوکس قهرمانی آسیا جوانان 2019 مغولستان که به میزبانی شهر اولان باتور در حال پیگیری است، سه بوکسو دیگر ایران مقابل رقبای خود روی رینگ رفتند که یک برد و دو حذفی نتیجه تلاش آن ها بود.

در وزن 49 کیلوگرم، مصطفی ریگی به عنوان چهارمین بوکسور ایران در این رقابت ها مقابل ناتاپون از تایلند به روی رینگ رفت که با پیروزی در این مبارزه راهی دور بعد رقابت ها شد.

این برد نخستین پیروزی نمایندگان ایران پس از سه باخت (حذف سه بوکسور) بود.

در وزن 56 کیلوگرم، رامین بابالو در گام نخست نتیجه را به ماتسو موتو بوکسور ژاپنی واگذار کرد تا چهارمین مشتزن حذف شده ایران از این مسابقات باشد.

در وزن 91+ کیلوگرم، سامان حسینی بوکسور سنگین وزن تیم ملی ایران در نخستین گام به مصاف دونگ جین از کره جنوبی رفت و در حالی که مبارزه در راند سوم در حال پیگیری بود، حسینی از ناحیه بینی دچار خونریزی شدید شد تا در ادامه با نظر داور وسط بازنده این دیدار معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پیروزی بوکسورهای ایران در قهرمانی جوانان آسیا/ حذف دو ملی پوش دیگر

نخستین پیروزی بوکسورهای ایران در قهرمانی جوانان آسیا/ حذف دو ملی پوش دیگر