مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 10:222019-11-13پزشكي

1453 کارمند رامسری دارای فشار خون هستند


رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر از شناسایی هزار و 453 بیمار مبتلا به فشار خون در ادارات رامسر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا مبشری در دومین جلسه مجمع سلامت با بیان اینکه سیاست های کلی سلامت بر اساس ابلاغیه دولت و برنامه تحول سلامت در حوزه بهداشت بعنوان پشتیبان طرح های بهداشت انجام می شود گفت: در شهرستان رامسر هشت مرکز جامع سلامت در حال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، 25 خانه بهداشت، 3 پایگاه اورژانس یک آزمایشگاه مرکزی فعال است.

وی افزود: تاکنون هشت هزار و 686 سفیر سلامت جذب و 71 هزار و 612 پرونده سلامت تشکیل شد و113 هزار و 347 نفر به کانون سلامت در 7 ماه اول سال جاری مراجعه کرده اند.

مبشری گفت: در 7 ماه اول سال 98 در راستای کنترل فشارخون، کارشناسان به ادارات اعزام و شدند و هزار و 453 نفر بیمار فشار خونی شناسایی و در مراکز تحت مراقبت و کنترل فشار خون و درمان قرار خواهند گرفت.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر ،بیماریهای قلبی و عروقی را اولین عامل مرگ و میر و سرطان را دومین عامل مرگ و میر عنوان کرد و افزود: پویش غربالگری سرطان پستان در این شهر شروع به کار کرد و کلینیک پستان با همکاری بیمارستان به شکل فعال فعالیت می کند تا با شناسایی سرطان نسبت به غربالگری اقدام شود و30 نفر بیمار مثبت دارای سرطان پستان شناسایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1453 کارمند رامسری دارای فشار خون هستند

1453 کارمند رامسری دارای فشار خون هستند