مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 10:192019-11-13ورزشي

امضای تفاهم نامه بین تربیت بدنی امور دانشجویان و فدراسیون هندبال


به منظور توسعه همکاری ها و اشاعه هر چه بیشتر رشته ورزشی هندبال در دانشگاه های کشور، تفاهم نامه همکاری اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و فدراسیون هندبال ایران منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که در محل فدراسیون هندبال برگزار شد، محمدحسین علیزاده مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و فدراسیون هندبال، ضمن توصیف وضعیت و جایگاه رشته ورزشی هندبال در دانشگاه های کشور، استقبال و پیشرفت این رشته در بین دانشجویان دانشگاه ها را بسیار چشمگیر و سریع دانست و بر لزوم تلاش و همکاری همه جانبه برای توسعه علمی و فنی این رشته تاکید کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از توسعه همکاری ها با فدراسیون هندبال، وجود زیر ساخت ها و ظرفیت های تخصصی موجود برای این رشته در دانشگاه ها را فرصت بسیار مناسبی برای توسعه علمی و همگانی رشته هندبال دانست و بیان کرد: برگزاری المپیادهای ورزش های همگانی و قهرمانی در دانشگاه های کشور و مسابقات ورزشی درون دانشگاهی و اقبال عمومی که دانشجویان به رشته هندبال دارند، شرایط لازم برای اجرای تحقیقات دانشجویان با رویکرد همگانی و قهرمانی در این رشته را فراهم آورده است.

وی افزود: آموزش نیروی انسانی متخصص از ملزومات توسعه این رشته بوده و همکاری فدراسیون با انجمن هندبال دانشگاه های کشور در این زمینه از مقدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه بین تربیت بدنی امور دانشجویان و فدراسیون هندبال

امضای تفاهم نامه بین تربیت بدنی امور دانشجویان و فدراسیون هندبال