مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 10:162019-11-13سياسي

استانی شدن انتخابات برای این دوره منتفی است


با توجه به اینکه قانون استانی شدن انتخابات ایراداتی داشت و به مجلس عودت شد، بنابراین این موضوع برای انتخابات مجلس منتفی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی شورای نگهبان درنشست خبری که در مشهد برگزار شد، گفت: تجمیع آرا و احراز هویت در انتخابات پیش رو به صورت الکترونیکی خواهد بود.

عباسعلی کدخدایی درباره برگزاری الکترونیکی سایر مراحل انتخابات نیز گفت: در صورت تضمین امنیت سایر مراحل انتخابات نیز ما آمادگی انجام الکترونیکی این کار را داریم.

وی گفت: برگزاری الکترونیکی انتخابات سرعت و دقت بیشتر را به دنبال دارد اما باید اشکالات امنیت آرای مردم که حق الناس است، تامین شود.

وی ادامه داد: اگر انتخابات گسترده و خوب می خواهیم لازمه آن اجرای صحیح قانون است.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه پاسداری از حقوق و آزادی های مردم باید در مجرای قانون و اجرای صحیح قوانین انجام شود، تاکید کرد: شورای نگهبان و هر نهاد دیگری اگر دنبال برگزاری انتخابات صحیح و سالم و حضور همه سلایق هستند راهی جز اجرای قانون به صورت دقیق و صحیح نداریم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه شورای نگهبان برای برخورد با تخلفات تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی چگونه عمل خواهد کرد، گفت: تخلفات تبلیغاتی فرقی نمی کند در فضای مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانی شدن انتخابات برای این دوره منتفی است

استانی شدن انتخابات برای این دوره منتفی است