مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 10:072019-11-13سياسي

پشت پرده شایعه استعفای شهردار ملایر


سخنگوی شورای اسلامی شهر ملایر گفت: چندی پیش طرح سوال توسط اعضای شورای شهر از ‏شهردار ملایر کلید خورد و اعضا پنج سوال از شهردار پرسیدند.

‏ - ایسنا/همدان سخنگوی شورای اسلامی شهر ملایر گفت: چندی پیش طرح سوال توسط اعضای شورای شهر از ‏شهردار ملایر کلید خورد و اعضا پنج سوال از شهردار پرسیدند.

‏ حجت الاسلام علی سبزینی در گفت وگو با ایسنا، در این رابطه افزود: میزان درآمدهای پایدار شهری با بیان روش های تأمین و ایجاد درآمد، درصد تحقق بودجه در هفت ماهه امسال با بیان منابع و مبلغ و عنوان عوارض، جریمه، مالیات بر ارزش افزوده یا سایر منابع، علت عدم تعهد درآمدها طی دروه مذکور، درصد پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی و انتفاعی از ابتدای تصدی گری شهردار با عنوان نام پروژه و درصد پیشرفت، علت اتکای بیش از حد شهرداری به درآمدهای حاصل از جرائم کمیسیون ماده 100 و عوارض پروانه ساختمانی، عدم تعهد منابع درآمد پایدار و برنامه های آینده شهردار در مواجهه با بحران و رکود اقتصادی و تأمین منابع مالی مورد نیاز با پیش بینی مبلغ درآمد پنج سوال مطرح شده از ناحیه شورا بود.

وی با بیان اینکه شهردار ملایر ظرف 10 روز از ابلاغ سوالات فوق در صحن شورا حاضر شد و به کلیه سوال ها به صورت کتبی و شفاهی پاسخ داد، خاطرنشان کرد: در زمان پاسخگویی شهردار، احمد هاشمی یکی از اعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده شایعه استعفای شهردار ملایر

پشت پرده شایعه استعفای شهردار ملایر