مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:452019-11-13اقتصادي

همتی: «گام» تا دوهفته دیگر اجرایی می شود


طرح «گام» در شورای پول و اعتبار تصویب شده و اگر تا دو هفته دیگر جزییات آن نیز در این شورا تصویب شود برای اجرای آن اقدام می کنیم.

- رییس کل بانک مرکزی گفت:طرح گام در شورای پول و اعتبار تصویب شده و اگر تا دو هفته دیگر جزییات آن نیز در این شورا تصویب شود برای اجرای آن اقدام می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالناصر همتی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به سخنان رییس جمهوری در یزد درباره 2 میلیارد و 700 میلیون دلار فساد و نیز بدهی 947 میلیون دلاری نهادی به دولت اظهار کرد: آن بخشی که مربوط به ما بود را توضیح دادیم و گفتیم که 19.

3 میلیارد دلار تامین ارز شده بود و در ازای آن 17.

8 میلیارد دلار کالا وارد شده و آنچه که خرج وارادت نشده است را به سازمان تعزیرات سپرده ایم تا پیگیری کنند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره طرح گام اظهار کرد: ما به دنبال راهکاری هستیم برای تامین واحدهای تولیدی که غیر از استفاده از نقدینگی و افزایش آن در کشور باشد.

این گام گواهی های اعتباری است که بانک ها برای تامین زنجیره تولید صادر می کنند تا واحدهای تولیدی که در زنجیره تامین قرار می گیرند از آن استفاده کنند بدون آنکه به نقدینگی کشور افزوده شود که کلیت این طرح شب گذشته در شورای پول و اعتبار تصویب شد و اگر تا دو هفته دیگر جزییات آن در این شورا تصویب شود اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتی: «گام» تا دوهفته دیگر اجرایی می شود

همتی: «گام» تا دوهفته دیگر اجرایی می شود