مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:432019-11-13اقتصادي

برداشت 48 تن شلتوک ارگانیک از روستاهای محدوده منطقه آزادانزلی


مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: در سال جاری اقدام به آموزش کشت برنج ارگانیک از خزانه تا برداشت در سطح 14 روستای محدوده منطقه کردیم که امسال میزان شلتوک برنج استحصالی بالغ بر 48 تن بوده است.

- ایسنا/گیلان مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: در سال جاری اقدام به آموزش کشت برنج ارگانیک از خزانه تا برداشت در سطح 14 روستای محدوده منطقه کردیم که امسال میزان شلتوک برنج استحصالی بالغ بر 48 تن بوده است.

معصومه شهبازی با بیان اینکه در سومین سال اجرای طرح تولید برنج های ارگانیک در محدوده منطقه آزاد انزلی، این طرح با استقبال کشاورزان در روستاهای محدوده منطقه همراه بود، اظهار کرد: با همکاری کشاورزان مساحت زیر کشت این شیوه کاشت برنج از مرز 12 هکتار مترمربع عبور کرده و میزان شلتوک برنج استحصالی بالغ بر 48 تن بوده است.

مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه طرح تولید محصولات کشاورزی ارگانیک با محوریت برنج با حمایت این سازمان به اجرا در می آید، افزود: در این شیوه تولید، استفاده از سموم و کودهای شیمیایی در مراحل خزانه، نشاء، نگاهداری و برداشت برنج، به طور کامل حذف می شود و به جای آن از ورمی کمپوست، زنبور تریکو گراما و کودهای زیستی برای مبارزه با آفات و حشرات و همچنین تقویت زمین و محصول استفاده می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 48 تن شلتوک ارگانیک از روستاهای محدوده منطقه آزادانزلی

برداشت 48 تن شلتوک ارگانیک از روستاهای محدوده منطقه آزادانزلی