مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:422019-11-13اقتصادي

عقد چندین قرارداد در بخش عملیات هوانوردی


در حوزه عملیات هوانوردی فعالیت ها و اقدامات قابل توجهی انجام می شود.

- از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بر توان تولید کنندگان داخلی در طراحی و ساخت سامانه های روشنایی باند اشاره کرد و گفت : طی سال گذشته در بخشی از تجهیزات مورد نیاز حوزه عملیات هوانوردی موفق شدیم قرارداد هایی را برای طراحی و ساخت رادار های پیشرفته، دستگاه DME و برج موبایل منعقد کنیم.

سیاوش امیرمکری در بازدید از بخش های مختلف اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی ایران ضمن گرامیداشت روز جهانی الکترونیک هواپیمایی، افزود : در حوزه عملیات هوانوردی به خصوص در حوزه ارتباطات و ناوبری هوایی فعالیت ها و اقدامات قابل توجهی انجام می شود.

وی مهم ترین شاخص این اداره کل را تامین ایمنی هوانوردی از طریق نصب و راه اندازی، نگهداری و تعمیرات دستگاه های کمک ناوبری، تجهیزات ارتباطی و سامانه های نظارتی عنوان کرد و گفت : کارشناسان و متخصصان این اداره کل تاکنون توانسته اند در عملیات نگهداشتن تجهیزات مذکور با وجود تحریم های جهانی اقدامات بزرگی انجام دهند.

امیرمکری افزود : امروزه با وجود تحریم های شدید شاهد ظهور توانمندی ها و توان متخصصان صنعت فرودگاهی و هوانوردی در کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد چندین قرارداد در بخش عملیات هوانوردی

عقد چندین قرارداد در بخش عملیات هوانوردی