مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:392019-11-13سياسي

اجرای 102 برنامه فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: اجرای 102 برنامه فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ماموریت های این اداره کل به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی پیش ازظهر چهارشنبه در دیدار کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران بانماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مأموریت های اداره کل حفظ آثار در دو بخش، اظهار داشت: اجرای 102 برنامه فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مأموریت ها به شمار می آید.

وی با بیان اینکه تدوین نقش مازندران در دفاع مقدس از دیگر مأموریت ها به شمار می آید، گفت: همچنین ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از بزرگترین کارها است.

سردار ملکی افزود: نماینده ولی فقیه در استان مازندران هم عضو رسمی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس و هم عضو هیئت امنا وحساب مشترک 8825 به شمار می آید که برای جذب مشارکت ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس راه اندازی کردیم.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیزبا بیان اینکه نام و نهادی که شما انجام وظیفه می کنید، دارای نور و برکت و معنویت است، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سهیم باشیم و کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 102 برنامه فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

اجرای 102 برنامه فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت