مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:312019-11-13اقتصادي

چطور با استفاده از هدفون، میکس های بهتری داشته باشیم


برای میکس کردن، هیچ چیز بهتر از در اختیار داشتن یک هدفون مانیتورینگ استودیویی در کنار یک جفت اسپیکر مانیتورینگ خوب که در اتاقی با آکوستیک مناسب قرار داده شده باشد نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابراعلام تهران ملودی، اگر اتاق شما از لحاظ آکوستیکی ایدهآل نباشد چه؟ اگر بخواهید تا دیروقت کار کنید چطور؟ اگر بخواهید داخل ماشین، قطار یا هواپیما موسیقی بسازید چه کار می کنید؟ اگر شما با چنین شرایطی روبرو هستید، هیچ راهی به جز میکس کردن با هدفون ندارید.

هدفون برای کنترل میکس و برجسته کردن جزییات خیلی کوچک پروژه بسیار مناسب است اما نکاتی در این خصوص وجود دارد، مثلا این که استریو ایمیج آن ها به شکلی غیرطبیعی گسترده است، پاسخگویی فرکانسی یکنواختی ندارند و بین گوش های راست و چپ crossfeed وجود ندارد.

با وجود تمام این حرف ها، بسیاری از موزیسین ها، تولیدکنندگان موسیقی و مهندسان حرفه ای صدا میکس های خود را با استفاده از هدفون انجام می دهند، چه بالاجبار و چه به خواست خود.

چطور با استفاده از هدفون می شود یک میکس خوب ساخت؟ از pan کردن شدید صداها خودداری کنید وقتی به اسپیکرهای مانیتورینگ خود گوش می کنید، صدایی که از اسپیکر سمت چپ تولید می شود نه تنها به گوش سمت چپ شما می رسد، بلکه گوش سمت راست شما هم صدای آن را می شنود (و برعکس).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور با استفاده از هدفون، میکس های بهتری داشته باشیم

چطور با استفاده از هدفون، میکس های بهتری داشته باشیم