مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:192019-11-13اقتصادي

تشکیل 100 هزار پرونده قضایی در ارتباط با تغییر کاربری اراضی در کشور


فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور با بیان اینکه در کشور 100 هزار پرونده قضایی در ارتباط با تغییر کاربری اراضی و 10 هزار پرونده برای اجرای احکام داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از شهرستان ساری، تولید سالانه 7 میلیون تن محصولات کشاورزی و گردش مالی 10 هزار میلیارد تومانی آن در مازندران، نشان دهنده مرغوبیت اراضی کشاورزی این استان است.

عرضه 50 تا 70 درصدی محصولات زراعی و باغی مازندران به داخل و خارج از کشور همگی نشان دهنده ارزش بالای زمین های کشاورزی مازندران است که می طلبد در حفظ و حراست آن کوشاتر باشیم.

تغییر کاربری اراضی کشاورزی یکی از چالش های مهم در بحث امور زمین است که این روزها با شدت بیشتری از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط به آن توجه می شود و همین امر سبب شده یگان حفاظت در امور اراضی استان ها تشکیل و مستقر شود.

مازندران هفدهمین استانی است که صبح امروز آیین معارفه فرماندهی یگان حفاظت امور اراضی در سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد و قرار شد حفاظت از اراضی کشاورزی و پیشگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز با شدت و حدت بیشتری در استان عملیاتی شود.

ابراهیم حسن آبادی فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور در این آیین با بیان اینکه تشکیلات یگان حفاظت از سال 97 ابلاغ شد و مقرر شد در امور اراضی استان ها فرماندهی از نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 100 هزار پرونده قضایی در ارتباط با تغییر کاربری اراضی در کشور

تشکیل 100 هزار پرونده قضایی در ارتباط با تغییر کاربری اراضی در کشور