مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:392019-11-13پزشكي

استاد ایرانی در جمع یک درصد دانشمند برتر جهان


در تازه ترین رده بندی نظام رتبه بندی ESI، یونس پناهی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) در جمع یک درصد دانشمند برتر جهان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، در تازه ترین رده بندی نظام رتبه بندی ESI یونس پناهی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) در جمع یک درصد دانشمند برتر جهان قرار گرفت.

پناهی که تاکنون بیش از 200 مقاله در مجلات بین المللی و در حدود 130 مقاله منطقه ای در موضوعات مختلف درمانی بخصوص حوزه تحقیقات دارویی نوشته است، اظهار داشت: شاخص عملکرد هر فرد علمی در دنیا از نظر کیفی را رتبه بندی می کنند که بر اساس رتبه بندی جهانیESI در سال 2019 بنده در فهرست یک درصد دانشمند برتر جهان معرفی شده ام که میزان استفاده دیگر دانشمندان و ارجاعات و استنادات دیگر مقالات علمی به مقالات بنده اصلی ترین شاخصه امتیازدهی در نظام رتبه بندی ESI است.

وی با بیان اینکه تمرکز مطالعات و تحقیقات ما بر روی داروی مورد نیاز برای بیماران تحت درمان در بخش مراقبت های ویژه است افزود: یکی از بخش هایی که هم در انتخاب و هم در تجویز و مصرف دارو اهمیت ویژه ای دارد، بخش مراقبت های ویژه یا همان Icu است و ما با توجه به تخصصی که در این حوزه داریم بیشتر مطالعات خود را بر روی داروهای مورد نیاز در این بخش متمرکز کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد ایرانی در جمع یک درصد دانشمند برتر جهان

استاد ایرانی در جمع یک درصد دانشمند برتر جهان