مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:262019-11-13بين الملل

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فرماندهان مقاومت فلسطین را به ترور تهدید کرد


وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی با دفاع از ترور یکی از فرماندهان جهاد اسلامی، دیگر سران گروه های مقاومت فلسطینی را نیز به ترور تهدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نفتالی بنت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که بتازگی سکان دار این وزارت شده است، با دفاع از ترور یکی از فرماندهان جهاد اسلامی، مدعی شد او علیه صهیونیست ها اقدام کرده بود، پس باید کشته می شد.

بنت امروز (چهارشنبه) در اولین اظهارات خود به عنوان وزیر جنگ بعد از آغاز درگیری ها با نوار غزه در روز گذشته، گفت: روز گذشته ارتش اسراییل و نیروهای امنیتی اقدامات لازم برای حفظ امنیت اسراییل را انجام دادند.

در آینده نیز تعللی برای انجام آن نخواهیم داشت .

به نوشته وبگاه روزنامه جروزالم پست وی با بیان اینکه ترور فرمانده جهاد اسلامی پیامی به دیگر فرماندهان گروه های مقاومت فلسطینی است، تهدید کرد: [آن اقدام] پیام روشنی به تمام دشمنان ما است، هر کسی که قصد صدمه زدن به ما در روشنایی روز را داشته باشد، تاریکی شب را به سلامت طی نمی کند .

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اذعان تلویحی به اینکه مقاومت فلسطین خواب را از چشم صهیونیست ها ربوده است، افزود ارتش و تمام نیروهای امنیتی این رژیم در تلاش هستند تا ساکنان اسراییل بتوانند راحت بخوابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فرماندهان مقاومت فلسطین را به ترور تهدید کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فرماندهان مقاومت فلسطین را به ترور تهدید کرد