مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:102019-11-13اقتصادي

تولید داخلی سالانه 2 محصول وارداتی؛ هدف یک شرکت دانش بنیان


مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در قزوین گفت: آنچه ما هدف گذاری کرده ایم این است که سالانه بتوانیم حداقل دو محصول وارداتی به کشور را در حوزه فعالیت خود شناسایی و در مجموعه خود تولید کنیم.

- تولید داخلی سالانه 2 محصول وارداتی؛ هدف یک شرکت دانش بنیان ایسنا/قزوین مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در قزوین گفت: آنچه ما هدف گذاری کرده ایم این است که سالانه بتوانیم حداقل دو محصول وارداتی به کشور را در حوزه فعالیت خود شناسایی و در مجموعه خود تولید کنیم.

حجت الله صفدرپور رایان مدیرعامل یک شرکت تولیدی، مهندسی و دانش بنیان فعال در حوزه مواد شیمیایی صنعت نفت و گاز و تصفیه آب، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این شرکت از سال 1363 فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر با تغییر رویکرد به سمت دانش بنیان شدن فعالیت آن به سمت تولید نیاز روز جامعه هدایت شده است.

وی افزود: فعالیت شرکت در حوزه های مرتبط با صنایع نفتی، مواد شیمیایی مورد مصرف در صنعت نفت و تولیدکننده مواد کنترل شیمیایی آب، تصفیه آب و فاضلاب صنعتی و به سازی و پایدارسازی شوینده ها است.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت با سال ها تجربه تولید مواد اولیه شیمیایی و استفاده تخصصی از آن ها در ساخت فرآورده های مصرفی صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و آب فاضلاب شناخته شده است، اعلام کرد: آنچه ما هدف گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید داخلی سالانه 2 محصول وارداتی؛ هدف یک شرکت دانش بنیان

تولید داخلی سالانه 2 محصول وارداتی؛ هدف یک شرکت دانش بنیان