مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:072019-11-13فرهنگي

آغاز سیزدهمین جشنواره تئاتر در خراسان جنوبی


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از آغاز سیزدهمین جشنواره تئاتر استان از امروز خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از آغاز سیزدهمین جشنواره تئاتر استان از امروز خبر داد.

سید علی زمزم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سیزدهمین جشنواره تئاتر استان از 22 تا 24 آبان ماه سال جاری برگزار می شود و علاقمندان می توانند به تماشای اجراهای صحنه ای بنشینند.

وی ادامه داد: تئاتر هئوروتات اولین اجرا است که ساعت 11:30 امروز 22 آبان در سالن گلبانگ بیرجند به روی صحنه می رود و همچنین ساعت 15:30 امروز نمایش زیر سایه نارنج به کارگردانی حسین یوسفی در پلاتو پروفسور کامیابی مسک به روی صحنه خواهد رفت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: ساعت 18 امروز نیز نمایش زخمه تار به کارگردانی امان اله احراری در سالن گلبانگ بیرجند به روی صحنه می رود.

زمزم ادامه داد: 23 آبان ماه جاری نیز تئاتر سینوس های چرکی به کارگردانی مجید ابراهیمی از فردوس ساعت 15:30 در پلاتو پروفسور کامیابی مسک، تئاتر راز آسبادها (خدای کفشدوزک) از گروه هنری شهرستان نهبندان ساعت 11:30 در سالن گلبانگ، و زبان اصلی به کارگردانی سمیه مودی ساعت 18 در سالن گلبانگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سیزدهمین جشنواره تئاتر در خراسان جنوبی

آغاز سیزدهمین جشنواره تئاتر در خراسان جنوبی