مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:562019-11-13سياسي

سکوت اساتید غربگرا در مقابل توهین نتانیاهو و ترامپ به ملت ایران


سردمداران غرب به صراحت به شکست و فروپاشی هژمونی تمدن غرب اذعان می کنند ولی عجیب است که استاد لیبرال ما نمی پذیرد و کماکان واله و شیدای سرابی به نام غرب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، روح الله سلگی معاون تحلیل و بررسی بسیج اساتید دانشگاه های تهران طی سخنانی در مراسم معارفه رییس بسیج اساتید پژوهشگاه علوم انسانی با اشاره به شکست هژمونی تمدن غرب گفت: سردمداران غرب به صراحت به شکست و فروپاشی هژمونی تمدن غرب اذعان می کنند.

وی ادامه داد: ماکرون در مصاحبه با اکونومیست گفت شکست ما در سوریه سرآغازی برای فروپاشی غرب است و عجیب است که استاد لیبرال ما نمی پذیرد و کماکان واله و شیدای سرابی به نام غرب است.

معاون سیاسی بسیج اساتید دانشگاههای تهران در ادامه گفت: برخی اساتید غربگرا و ملی گرا در مقابل توهین نتانیاهو و ترامپ به ملت ایران و نه حتی نظام سیاسی، سکوت می کنند و خلیج فارس ما توسط کسانی فارس می ماند که ادعایی برای ملی گرایی ندارند.

وی ادامه داد: کسانی شعار جانم فدای ایران سر می دهند که نه شجاعت و جسارت فدا کردن جان داشتند و نه راهبردی برای حفظ ایران.

سلگی تصریح کرد: ما در در کارزار بزرگی که با آمریکا و اجامرش چون آل سعود در منطقه داشته ایم بر دشمن تفوق پیدا کرده ایم و موئسسه رسمی استراتژیک انگلیس، ایران را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت اساتید غربگرا در مقابل توهین نتانیاهو و ترامپ به ملت ایران

سکوت اساتید غربگرا در مقابل توهین نتانیاهو و ترامپ به ملت ایران