مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:132019-11-13سياسي

معضل جمعیت بالای سگ های ولگرد در خرم آباد/ مواردی از هاری در «زاغه» گزارش شد


فرماندار خرم آباد با اشاره به معضل جمعیت بالای سگ های ولگرد در این شهرستان گفت: در شهریورماه امسال مواردی از بروز هاری در منطقه «زاغه» گزارش شد.

- خرم آباد- فرماندار خرم آباد با اشاره به معضل جمعیت بالای سگ های ولگرد در این شهرستان گفت: در شهریورماه امسال مواردی از بروز هاری در منطقه زاغه گزارش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر طولابی امروز چهارشنبه در شورای سلامت و امنیت غذایی با اشاره به اینکه یکی از معضلات شهر خرم آباد بحث سگ های ولگرد است، اظهار داشت: در این راستا ستاد اتلاف را بر اساس آیین نامه مربوط به سال 87 را تشکیل داده ایم.

وی با بیان اینکه متولی جمع آوری سگ های ولگرد در شهرها شهرداری ها هستند که شیوه کار هم اتلاف نیست بلکه جمع آوری است، تصریح کرد: شهرداری به تنهایی توان این کار را ندارد و ابزار و امکانات و بودجه می خواهد.

فرماندار خرم آباد با تاکید بر اینکه حوزه معاونت عمرانی استانداری بایستی بودجه مورد نیاز طرح را تامین کند، افزود: جمعیت سگ ها در سطح شهر زیاد است و نیاز است اعتبار ویژه ای به شهرداری ها بدهند.

طولابی با اشاره به اینکه مواردی از هاری ناشی از حیوان گزیدگی در زاغه در شهریورماه اتفاق افتاده است، گفت: دستگاه های ذی ربط ورود کردند، در منطقه کیان، بین سپیددشت و زاغه و دورود که عشایری است این مسئله رخ داد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل جمعیت بالای سگ های ولگرد در خرم آباد/ مواردی از هاری در «زاغه» گزارش شد

معضل جمعیت بالای سگ های ولگرد در خرم آباد/ مواردی از هاری در «زاغه» گزارش شد