مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:412019-11-13فرهنگي

زنگ آغاز هفته کتاب در یزد / تذکر وزیر ارشاد درباره مخاطرات دانش کاذب فست فودی


معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد با حضور در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در یزد، زنگ آغاز هفته کتاب را به صدا درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، افتتاحیه بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان یزد با حضور محسن جوادی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسینی پور؛ دبیر بیست و هفتمین هفته کتاب و مسئولان فرهنگی استان یزد روز چهارشنبه( 22 آبان ماه) در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار شد.

در این مراسم که ساعت 8 صبح برگزار شد، اعضای ستاد برگزاری هفته کتاب بر سر مزار حاج محمدعلی صدری و آیت الله محمد صدوقی؛ سومین شهید محراب حضور یافتند و با قرائت فاتحه با آرمان های این شهدا تجدید میثاق کردند.

در ادامه نیز اعضای ستاد برگزاری در مدرسه دخترانه شاهد( حسین و فاطمه) یزد حضور یافتند و معاون امور فرهنگی زنگ آغاز هفته کتاب را در این شهر نواخت.

  همچنین برنامه های کالسکه دانایی ، خورجین کتاب و شعرخوانی دانش آموزان در این مدرسه انجام شد.

* پیام وزیر ارشاد: مخاطرات دانش کاذب فست فودی/ ضرورت مقابله با بحران کتاب‎نخوانی پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران توسط نیکنام حسین پور؛ دبیر هفته کتاب در مراسم افتتاحیه این رویداد فرهنگی در شهر یز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ آغاز هفته کتاب در یزد / تذکر وزیر ارشاد درباره مخاطرات دانش کاذب فست فودی

زنگ آغاز هفته کتاب در یزد / تذکر وزیر ارشاد درباره مخاطرات دانش کاذب فست فودی