مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 16:372019-11-12اقتصادي

سامانه ثبت تعاونی راه اندازی شد/ رسیدگی به تقاضا حداکثر تا 5 روز


معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به راه اندازی سامانه جامع و هوشمند تعاون برای تشکیل تعاونی ها گفت: زمان رسیدگی به درخواست متقاضیان نباید از 5 وز کاری تجاوز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدجعفر کبیری گفت : با توجه به اینکه سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور از اوایل آبان به بهره برداری رسیده است، بنابراین تشکیل تعاونی ها و اتحادیه ها از طریق سامانه مذکور بدون نیاز به مراجعه متقاضی به ادارات و به صورت خدمت الکترونیکی انجام می شود.

وی افزود: مجموع زمان رسیدگی به درخواست متقاضیان و بررسی مدارک آنها را سامانه مذکور نباید از پنج روز کاری تجاوز کند و این موضوع به صورت برخط بررسی و در ارزیابی ادارات تعاون استان ها لحاظ می شود.

معاون امور تعاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود: تکمیل اطلاعات اعضای شرکت ها و اطلاعات تعاونی در سامانه مذکور در اولویت قرار می گیرد و میزان تحقق آن بررسی و در ارزیابی استانی ادارات لحاظ می شود.

کبیری پیش از این نیز اعلام کرده بود برای کاهش مراجعه فعالان بخش تعاونی به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید همه مسائل آنها از طریق سامانه جامع و هوشمند پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ثبت تعاونی راه اندازی شد/ رسیدگی به تقاضا حداکثر تا 5 روز

سامانه ثبت تعاونی راه اندازی شد/ رسیدگی به تقاضا حداکثر تا 5 روز