مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 16:202019-11-12ورزشي

هفتمین شکست هایپر در لیگ فوتسال در خانه ثبت شد


تیم فوتسال هایپر شاهین شهر در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال میزبان ستارگان ورامین بود و در پایان متحمل شکست شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال امروز و زا ساعت 17 در سالن تختی شاهین شهر تیم هایپر میزبان ستارگان ورامین بود که در پایان مقابل مهمان خود متحمل شکست شد.

شاگردان مهدی مصطفوی که هفته گذشته مقابل اهورا بهبهان به پیروزی رسیده و خود را تا رده نهم چدول رده بندی بالا آورده بودند برای کسب پیروزی در این دیدار مصمم بودند اما هرچه زدند به در بسته خورد و نتوانستند هواداران خود را خوشحال به خانه بفرستند.

هایپر در این دیدار خانگی با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و 3 امتیاز بازی را از دست داد، کامبیز گمرکی هر 3 گل هایپر را به ثمر رساند؛ اسماعیل وطن خواه، ابوالفضل حسینی و امین مجیدی پور (2) نیز گل های ستارگان ورامین را زدند، یک گل به خودی نیز از بازیکنان هایپر زده شد.

به این ترتیب هفتمین باخت تیم هایپر در کارنامه اش به ثبت رسید، شاگردان مصطفوی همچنین 4 پیروزی و 5 تساوی کسب کرده اند و با 17 امتیاز و یک رده سقوط در جایگاه دهم جدول قرار گرفتند.

گیتی پسند دیگر تیم اصفهانی نیز امروز در بندرعباس میزبان آذرخش بود و در پایان با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید؛ به این ترتیب شاگردان حمید بی غم با 32 امتیاز در رده دوم جدول و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین شکست هایپر در لیگ فوتسال در خانه ثبت شد

هفتمین شکست هایپر در لیگ فوتسال در خانه ثبت شد