مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 15:592019-11-12سياسي

وحدت اسلامی عامل مهم توانمندی و رمز اقتدار اسلام است


امام جمعه اسفراین وحدت اسلامی را عامل مهم توانمندی و رمز اقتدار اسلام دانست و گفت: بی شک عزت و اقتدار هر جامعه ای وابسته همین وحدت و انسجام و همبستگی در میان آحاد جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین عصر امروز چهل و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی با محوریت وحدت در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

  حجت الاسلام قدیر محمدیان در این نشست با تبریک هفته وحدت و میلاد پرخیروبرکت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق (ع) گفت: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی با نام گذاری هفته وحدت فرصتی برای اتحاد و همدلی ایجاد کرد.

وی گفت: امروز با توجه به شرایط جهان بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و برادری در میان امت اسلام هستیم.

امام جمعه اسفراین در ادامه با تأکید بر اینکه وجود وحدت و همدلی سبب ایجاد آرامش در سطح جامعه و تقویت آن زمینه ناامیدی دشمنان را فراهم می کند، افزود: وحدت اسلامی عامل مهم توانمندی و رمز اقتدار اسلام است و بی شک عزت و اقتدار هر جامعه ای وابسته همین وحدت و انسجام و همبستگی در میان آحاد جامعه است.

فرماندار اسفراین نیز توسعه پایدار را درگرو همدلی مردم و مسئولان دانست و افزود: برای بهره گیری از ظرفیت های موجود در راستای توسعه شهرستان نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت اسلامی عامل مهم توانمندی و رمز اقتدار اسلام است

وحدت اسلامی عامل مهم توانمندی و رمز اقتدار اسلام است