مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 15:122019-11-12سياسي

آغاز به کار 4کانون مردم نهاد در تایباد


برای نخستین بار در خراسان رضوی چهار کانون فرهنگی مردم نهاد در تایباد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: همزمان با هفته وحدت در مراسمی یک مرکز تخصصی قرآن کریم و سه کانون فرهنگی در این شهرستان مرزی افتتاح شد.

حجت الاسلام علی اصغر علیپور در حاشیه بهره برداری از این مراکز در تایباد افزود: مرکز آموزشی تخصصی قرآن کریم صوت و لحن کانون فرهنگی تبلیغی مسیر آرامش مرکز فرهنگی تبلیغی رسانه و کانون علمی جوانان حضرت علی اکبر(ع) مراکزی بود که امروز رسما در این شهرستان آغاز به کار کرد.

وی اظهار کرد: این مراکز کاملا به صورت مردمی اداره می شود و در هر مرکز 10نفر از مربیان با تجربه آقایان و بانوان شیعه و اهل سنت در مباحث و موضوعات مربوط مشغول به ترویج مباحث دینی.

فرهنگی.

تبلیغی و فضای مجازی هستند.

علیپور ادامه داد: پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، کاهش آسیبهای اجتماعی، تقویت، ترویج آموزه های دینی، سبک زندگی اسلامی در حوزه خانواده و آشنایی فعالیت در حوزه فضاهای مجازی از مهمترین اهداف راه اندازی این مراکز است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان تایباد با کشور افعانستان همجوار است و در نوک تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد افتتاح این مراکز نقش بسزایی در خودسازی جوانان و علاقمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار 4کانون مردم نهاد در تایباد

آغاز به کار 4کانون مردم نهاد در تایباد