مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 14:562019-11-12بين الملل

مقاله تحقیقاتی جهاد دانشگاهی در میان 5 درصد برتر آلتمتریکس


براساس آخرین بروز رسانی آلتمتریکس، مقاله پژوهشگر مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی با موضوع «تاثیر تحریم های آمریکا در مشارکت علمی بین المللی محققان ایرانی» در میان 5 درصد برتر آلتمتریکس قرار گرفت.

- براساس آخرین بروز رسانی آلتمتریکس، مقاله پژوهشگر مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی با موضوع تاثیر تحریم های آمریکا در مشارکت علمی بین المللی محققان ایرانی در میان 5 درصد برتر آلتمتریکس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، در تازه ترین به روز رسانی گزارش آلتمتریکس که بر اساس ذکر مدارک علمی در خبرگزاری ها، صحبت درباره آن در شبکه های اجتماعی، استفاده از آن ها در اسناد سیاست گذاری و سایر استفاده ها از مدارک علمی در محیط وب یک شاخص اثرگذاری مدرک علمی بر جامعه را ارایه می کند، مقاله ی Impact of United States political sanctions on international collaborations and research in Iran که در نشریه ی BMJ Global Health منتشر شده در سال 2019 در میان 5 درصد برتر آلتمتریکس قرار گرفته است.

آقای عبدالصمد کرامت فر مدیر اداره تحلیل دادگان مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی، به عنوان یکی از 9 نویسنده در تدوین این مقاله مشارکت داشته است.

نمره آلتمتریکس شاخصی از میزان توجه و برد برخط یک خروجی تحقیق است و هدف آن فراهم کردن معیاری از میزان توجهی است که یک خروجی تحقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاله تحقیقاتی جهاد دانشگاهی در میان 5 درصد برتر آلتمتریکس

مقاله تحقیقاتی جهاد دانشگاهی در میان 5 درصد برتر آلتمتریکس