مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 14:382019-11-12سياسي

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اعلام موجودیت کرد


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که جمعی فراگیر از چهره های ملی، مسئولان احزاب و تشکل ها و چهره های انقلابی با تاکید بر حضور زنان و جوانان است، - رسما اعلام موجودیت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که جمعی فراگیر از چهره های ملی، مسئولان احزاب و تشکل ها و چهره های انقلابی با تاکید بر حضور زنان و جوانان است، رسما اعلام موجودیت کرد.

در بیانیه اعلام موجودیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که توسط محسن پیرهادی، سخنگوی این شورا در اختیار رسانه ها قرار گرفت، آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم راه طی شده فقط قطعه ای از مسیر افتخارآمیز به سوی آرمانهای بلند نظام جمهوری اسلامی است.

دنباله ی این مسیر که به گمان زیاد، به دشواریِ گذشته ها نیست، باید با همّت و هشیاری و سرعت عمل و ابتکار شما جوانان طی شود.

مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه ی میدانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین المللی و نیز در عرصه های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند، از تجربه ها و عبرتهای گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه ی انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته ی اسلامی بسازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اعلام موجودیت کرد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اعلام موجودیت کرد