مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 13:362019-11-12حوادث

5 شکارچی متخلف در «ملوسان» به دام قانون افتادند


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان همدان از شناسایی پنج شکارچی متخلف که سه راس گراز وحشی را در منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند شکار کردند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، جواد نوری اظهر اظهار کرد: پنج متخلف شکار و صید که در حال شکار غیر مجاز خوک وحشی بودند، توسط یگان حفاظت محیط زیست ملوسان شناسایی شدند.

وی ادامه داد: عصر 20 آبان ماه محیط بانان منطقه حفاظت شده ملوسان در نهاوند، در حال گشت زنی در منطقه، متوجه حضور و تیراندازی پنج شکارچی متخلف در داخل منطقه شده و به سرعت نسبت به محاصره منطقه وقوع تخلف اقدام کردند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پس از کمی تعقیب و گریز، حوالی ساعت 20:45 همان روز، زمانی که متخلفان، قصد انتقال لاشه های شکار و خروج از منطقه را داشتند، موفق شدند یکی از متخلفان را دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از متخلفان اکنون در بازداشت به سر می برد، بیان کرد: در این عملیات سه لاشه گونه خوک وحشی به همراه تعدادی مهمات، سلاح شکاری و خودروی متعلق به متهم، کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ 3140/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 شکارچی متخلف در «ملوسان» به دام قانون افتادند

5 شکارچی متخلف در «ملوسان» به دام قانون افتادند