مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 13:362019-11-12سياسي

انتقاد یک مقام روس از سوء تعبیر رسانه ها از گزارش جدید آژانس درباره ایران


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی تلاش ها برای تضعیف برجام را مورد انتقاد قرار داد و سوء تعبیر برخی رسانه ها از گزارش جدید آژانس درباره ایران را نمونه ای از آن دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پیامی در حساب کاربری خود از انتشار زود هنگام جدیدترین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران در رسانه های غربی انتقاد کرد.

وی نوشت: ما شاهد تلاش های مستمر برای تضعیف توافق هسته ای از تمام راه های ممکن هستیم.

جدیدترین مثال اینکه؛ گزارش محرمانه آژانس (IAEA) دقایقی پس از انتشار آن در شورای حکام به رسانه ها درز پیدا کرد و خیلی فوری سوژه سوء تعبیرهای منفی قرار گرفت.

اولیانوف در این توییت به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه آژانس درباره اجرای تعهدات هسته ای ایران در برجام اشاره دارد که برخی رسانه های غربی پیش از انتشار رسمی آن دست به ارائه جزییاتی از این گزارش زدند.

این مقام روس چند روز پیش نیز از درز اطلاعات مربوط به ماجرای حضور یک بازرس آژانس در ایران و ممانعت تهران از ورود او به سایت نطنز انتقاد کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه اطلاعات آژانس محرمانه است، گفته بود که درز این اطلاعات یا از دبیرخانه آژانس انجام گرفته یا توسط هیئت های غربی که به هیچ وجه اتفاق خوبی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک مقام روس از سوء تعبیر رسانه ها از گزارش جدید آژانس درباره ایران

انتقاد یک مقام روس از سوء تعبیر رسانه ها از گزارش جدید آژانس درباره ایران