مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 13:322019-11-12پزشكي

افزایش حوادث ترافیکی در نیمه نخست آبان در فارس


افزایش آمار حوادث ترافیکی در استان فارس همچنان ادامه دارد.

- ، مرکز فارس، مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: در نیمه نخست آبان، دو هزار و 201 مورد حادثه ترافیکی در استان به ثبت رسیده که از این تعداد، یک هزار و 362 مورد مربوط به حوادث ترافیکی شهری و 839 مورد نیز مربوط به حوادث ترافیکی جاده ای بوده است.

دکتر محمدجواد مرادیان با اشاره به افزایش 11 درصدی بستری مصدومان حوادث ترافیکی جاده ای در مراکز درمانی استان، افزود: در اثر این حوادث، 829 مصدوم در حوادث ترافیکی جاده ای و 980 مورد در حوادث ترافیکی شهری در مراکز درمانی استان بستری شدند که به ترتیب 11 درصد و یک درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

او ادامه داد: با کمک نیرو های اورژانس، 736 مصدوم نیز در حوادث ترافیکی استان پس از انجام اقدامات درمانی، به صورت سرپایی در محل درمان شدند که این آمار نسبت به آمار مدت مشابه پارسال، 10 درصد بیشتر بوده است.

دکتر مرادیان از افزایش آمار 44 درصدی تعداد فوتی های حوادث ترافیکی جاده ای در این مدت خبر داد و گفت: در نیمه نخست آبان، 26 مورد در حوادث ترافیکی جاده ای و هشت مورد در حوادث ترافیکی شهری به دلیل شدت جراحات وارده، پیش از رسیدن تیم های امدادی اورژانس جان خود را از دست دادند که این آمار به ترتیب، 44 درصد و 14 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حوادث ترافیکی در نیمه نخست آبان در فارس

افزایش حوادث ترافیکی در نیمه نخست آبان در فارس