مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 13:092019-11-12سياسي

آغاز مرحله دوم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در زنجان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از آغاز مرحله دوم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در زنجان خبر داد و از خیرین خواست در این طرح مشارکت کنند.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه یکی از طرح های بسیار خوب اوقاف در کمک به نیازمندان بحث مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است، اظهار کرد: در این راستا طرح  آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در زنجان اجرایی می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در راستای تحقق نیت واقفان و با کمک خیران نیک اندیش نسبت به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اقدام می کند و در این راستا شماره حسابی برای مشارکت خیران اعلام شده است، گفت: این طرح به مناسبت 17 ربیع الاول، سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت اجرا می شود.

کرمی با اشاره به کمک اوقاف زنجان برای جامعه و زندانیان ناتوان مالی افزود: افراد شریف بسیاری در جامعه وجود دارند که به علت شرایط اقتصادی و یا هر علت غیر عمد دیگری به زندان افتاده و به علت ناتوانی از پرداخت جریمه یا دیه مجبور به تحمل زندان هستند.

وی افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح، به برکت عوائد موقوفات 2 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان زنجان و در کل کشور 320 زندانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در زنجان

آغاز مرحله دوم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در زنجان