مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 13:022019-11-12بين الملل

جنایات صهیونیستها موجب اتحاد بیشتر فلسطینی ها


خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اینترنتی دنیا الوطن؛ رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس تاکید کرد: جنایات صهیونیست ها موجب وحدت بیشتر گروه های فلسطینی می شود.

اسماعیل هنیه در بیانیه مطبوعاتی خود شهادت بهاء ابوالعطا فرمانده گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و همچنین فرزند اکرم العجوری عضو دفتر سیاسی جنبش حماس را به زیاد النخاله (ابوطارق) فرمانده جنبش جهاد اسلامی تسلیت گفت و اعضای جهاد اسلامی را برادران راه مقاومت و آزادی خواند.

هنیه در این بیانیه آورده است: سیاست ترور که اشغالگران آن را بخشی از باور امنیتی خود می دانند در تسلیم یا تغییر باور مبارزاتی نیرو های مقاومت موفق نبوده است و نخواهد بود.

این جنایت و سایر جنایات مشابه اشغالگران در چارچوب تلاش آنان برای از بین بردن آرمان فلسطین، ضربه به سوپاپ اطمینان و دیوار ضخیمی به اسم گروه های مقاومت و فرماندهان آن در داخل و خارج است.

این تجاوز، ملت ما را به سوی پایبندی بیشتر به اصول و حقوق کامل خود، تقویت انتخاب های راهبردی اش که در مقاومت علیه اشغالگری متجلی هستند و نیز تقویت ائتلاف گروه های مقاومت در یک سنگر واحد سوق می دهد.

این جنایات اشغالگران در زمانی رخ می دهد که نیرو های ملت ما در آستانه بازنگری در میان خودشان و بازیابی وحدت ملی هستند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات صهیونیستها موجب اتحاد بیشتر فلسطینی ها

جنایات صهیونیستها موجب اتحاد بیشتر فلسطینی ها