مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:342019-11-12سياسي

تکلیف 10 میلیارد دلار ارز خارجی وارد شده به مشهد مشخص شود


حدود 10 میلیارد دلار ارز خارجی وارد شهر شده اما مدیریتی برای آن نشده است از استاندار می خواهیم تکلیف این مبلغ را مشخص کند تا بتوان در حوزه اشتغال برنامه ریزی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان خراسان رضوی در دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، با بیان اینکه مدیریت علیرضا رزم حسینی به عنوان استاندار خراسان رضوی را از برکات حضرت رضا (ع) می دانیم، اظهار کرد: برخی مسئولان ما برای جناح خود بهره برداری سیاسی می کنند اما استاندار ما فرد سیاسی نیست.

وی با خطاب قرار دادن علیرضا رزم حسینی به عنوان مرد عرصه اقتصاد، افزود: وی اهل سیاسی بازی نیست و بیشتر در حوزه اقتصاد به صورت نمونه فعالیت می‎کند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه استاندار در عرصه اقتصاد فعالیت ‎های چشم گیری را انجام داده است، تصریح کرد: ما هنوز در کشور با توجه به مؤلفه هایی که رهبری برای اقتصاد مقاومتی مطرح کرده اند کاری انجام نداده ایم، کشور در مسئله اقتصاد مقاومتی به بن بست خورده بود اما فعالیت استاندار باعث شروع حرکتی نو در اقتصاد شد.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه ورود 40 هزار میلیارد تومان سرمایه در طی هشت ماه کار کمی نیست، ابراز کرد: برخی می گفتند الگوی مثلث توسعه اقتصادی به نتیجه نمی رسد اما ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف 10 میلیارد دلار ارز خارجی وارد شده به مشهد مشخص شود

تکلیف 10 میلیارد دلار ارز خارجی وارد شده به مشهد مشخص شود