مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:452019-11-12دانش

سهمیه فرزندان هیئت علمی امتیاز خاصی را به آنان اعطا نمی کند


علی نجفی نژاد، رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در توضیح سهمیه اعضای هیات علمی دانشگاه ها گفت: - رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: سهمیه فرزندان هیئت علمی صرفا برای جابه جایی و انتقال آنان به محل زندگی شان است و در اشکال دیگر، دانشجویان عادی هم می توانند از آن استفاده کنند.

علی نجفی نژاد، رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در توضیح سهمیه اعضای هیات علمی دانشگاه ها گفت: این سهمیه برای کارکنان دانشگاه ها نیست و صرفا شامل فرزندان اعضای هیات علمی می شود.

نجفی نژاد توضیح داد: سهمیه فرزندان هیات علمی صرفا برای جابه جایی و انتقال فرزندان آنان به محل زندگی شان است و این مخصوص اعضای هیات علمی نیست.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ادامه داد: براساس قوانین وزارت علوم و سازمان سنجش آموزش کشور، این سهمیه را دیگر پذیرفته شدگان دانشگاه های سراسری، به ویژه دختران دانشجو یا دانشجویانی که شرایط خاص دارند، می توانند استفاده کنند.

وی بیان کرد: شرط استفاده از سهمیه فرزندان اعضای هیات علمی این است که نمره پذیرفته شده از حداقل فرد قبولی در دانشگاه مقصد بیشتر باشد و تنها در این صورت است که می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه فرزندان هیئت علمی امتیاز خاصی را به آنان اعطا نمی کند

سهمیه فرزندان هیئت علمی امتیاز خاصی را به آنان اعطا نمی کند