مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:242019-11-12حوادث

روش های جذب کمک های مردمی برای زلزله زدگان آذربایجان شرقی


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با اعلام روش های جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان آذربایجان شرقی، گفت:نخستین محموله کمک های مردمی تا پایان هفته میان زلزله زدگان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا عسگریان ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده در شهرستان های میانه، سراب و ترکمنچای و خانواده هایی که عزیزان خود را از دست داده اند، افزود: براساس آخرین گزارش ها پنج نفر بر اثر زلزله جان خود را از دست داده اند که یک نفر از آنها از مددجویان کمیته امداد و 2 نفر نیز فرزند و عروس مددجو بوده اند.

وی به اقدامات کمیته امداد برای کمک به زلزله زدگان اشاره کرد و گفت: مدیران کمیته امداد در مناطق زلزله زده از نخستین دقایق در محل حضور دارند و ضمن احصای احتیاجات مددجویان و مردم زلزله زده، اقدام به توزیع مایحتاج ضروری میان زلزله زدگان کرده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با تاکید بر اینکه برای تهیه اقلام ضروری مردم زلزله زده تامین اعتبار در کمیته امداد انجام شده است، اضافه کرد: نخستین محموله کمک های کمیته امداد به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، متناسب با شرایط جوی و اقلیمی منطقه تا پایان هفته میان مردم توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های جذب کمک های مردمی برای زلزله زدگان آذربایجان شرقی

روش های جذب کمک های مردمی برای زلزله زدگان آذربایجان شرقی