مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:542019-11-12سياسي

حماسه 25 آبان مردم اصفهان در تقویم ملی ثبت شود


مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان اصفهان گفت: مردم اصفهان در روز 25 آبان سال 61 حماسه آفرینی کردند و این روز باید در تقویم ملی به عنوان روز حماسه و ایثار اصفهان ثبت شود.

- سردار مجتبی شیروانیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک بودن 25 آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان، اظهار داشت: در این روز بزرگ در سال 61 مردم اصفهان حماسه آفرینی کردند و روزی ماندگار را در تاریخ کشور رقم زدند.

وی افزود: در روز 25 آبان سال 61 شاهد تشییع 370 شهید والا مقام عملیات محرم بر روی دستان مردم اصفهان بودیم و حماسه بزرگی در این روز رقم خورد.

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان اصفهان با بیان اینکه عملیات محرم مکمل عملیات فتح المبین بود و اکثر رزمندگان این عملیات از یگان های عملیاتی اصفهان بودند، تصریح کرد: عملیات محرم برای خارج کردن بخش هایی از خرمشهر از زیر آتش دشمن و تهدید چاه های نفت عراق پس از پیروزی بزرگ فتح خرمشهر طراحی شده بود.

وی ادامه داد: حدود یک هزار نفر در این عملیات به شهادت رسیدند که 370 نفر از این شهدا متعلق به اصفهان بودند.

سردار شیروانیان با تأکید بر ضرورت پاسداشت مقام شهدا ابراز داشت: از استاندار اصفهان می خواهیم تا این روز به عنوان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان در تقویم ملی به ثبت برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 25 آبان مردم اصفهان در تقویم ملی ثبت شود

حماسه 25 آبان مردم اصفهان در تقویم ملی ثبت شود