مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:452019-11-12اقتصادي

حمایت می کنیم تجارت ایران و قزاقستان توسعه یابد


حمایت می کنیم با حل مشکلات پروازی، صدور ویزا و .

برای تجار و بازرگانان تجارت ایران و  قزاقستان توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسخت ارازبار پیش از ظهر سه شنبه در مجمع تجاری قراقستان و ایران در زمینه همکاری اقتصادی و سرمایه گذاری که در حاشیه برگزاری جشنواره بین المللی اقوام در گلستان برگزار شد، اظهار کرد: ایران را نزدیک ترین و مطمئن ترین طرف تجاری با قزاقستان می دانیم و تلاش می کنیم ارتباط نزدیک تری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه حمایت می کنیم روابط خارج از تشریفات، کاری و با فایده با استان گلستان داشته باشیم و زمینه مساعدتری برای توسعه تجارت فراهم کنیم، افزود: به طور کلی قزاقستان در وضعیت اقتصادی خوبی قرار دارد و در طول 28 سالی که مستقل شده ایم هرگز مسئله مرزی، سیاسی و یا حقوقی با ایران نداشته ایم.

سفیر قزاقستان در ایران با تاکید بر اینکه حمایت و تلاش می کنیم روابط تجاری مفیدتر و موثرتری با تجار ایرانی و به ویژه گلستانی داشته باشیم، ادامه داد: مشکلاتی در خصوص برقرای خطوط پروازی گرگان - اوکتائو، صدور ویزا و .

وجود دارد که تلاش می کنیم آن حل کنیم.

وی با بیان اینکه قزاقستان با همه دنیا روابط خوبی دارد، اضافه کرد: بیشترین حجم تعهد تجاری و اقتصادی قزاقستان با آمریکاست و 300 میلیارد دلار از آمریکا سرمایه جذب کردیم و ما ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت می کنیم تجارت ایران و قزاقستان توسعه یابد

حمایت می کنیم تجارت ایران و قزاقستان توسعه یابد