مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:372019-11-12دانش

دو محصول دانش بنیان جدید در سطح صنعتی در دانشگاه زابل تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به دنبال طراحی و ساخت ستون استخراج اسید های نوکلییک در سال 1396 و ثبت آن در قالب شرکت دانش بنیان توسط عضو هیأت علمی دانشگاه زابل، - دو محصول دانش بنیان کیت استخراج DNA از ژل و کیت استخراج DNA از خون در دانشگاه زابل طراحی و ساخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به دنبال طراحی و ساخت ستون استخراج اسید های نوکلییک در سال 1396 و ثبت آن در قالب شرکت دانش بنیان توسط عضو هیأت علمی دانشگاه زابل، دو محصول دانش بنیان دیگر یعنی کیت استخراج DNA از ژل و کیت استخراج DNA از خون نیز در سال 1398 طراحی و ساخته شدند که موفق به کسب مجوز دانش بنیانی در سطح صنعتی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گردیدند.

از ویژگی های این محصولات که به تولید انبوه در مقیاس صنعتی رسیده اند می توان به کیفیت و کمیت قابل رقابت با نمونه مشابه خارجی، قیمت مناسب، سهولت استفاده، و حمل ونقل آسان اشاره نمود.

مصرف این کیت ها مخاطب عام داشته و در حوزه ژنتیک پایه، مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی وزارت علوم، بهداشت و علوم پزشکی، کشاورزی، گیاه پزشکی، علوم دام، دامپزشکی، و آزمایش های تشخیص طبی کاربرد دارد.

گفتنی است، شرکت زیست فناوری زند، به مدیر عاملی دکتر حسین کمال الدینی عضو هیأت علمی دانشکده علوم، اولین شرکت دانش بنیان در مرکز رشد واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو محصول دانش بنیان جدید در سطح صنعتی در دانشگاه زابل تولید شد

دو محصول دانش بنیان جدید در سطح صنعتی در دانشگاه زابل تولید شد