مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:362019-11-12سياسي

23 هزار دانش آموز هرمزگان حافظ جزء سی قرآن کریم شدند


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در سال تحصیلی گذشته 85 هزار دانش آموز در طرح حفظ جزء سی قرآن کریم شرکت کردند که در نهایت از 26 هزار شرکت کننده در آزمون پایانی، - 23 هزار نفر موفق به حفظ جزء سی قرآن کریم شدند.

احمد مهرانی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه امروزه جوامع مبرم برای رجوع به آموزه های دینی و الهی دارند، اظهار داشت: نماز و عترت به مثابه دو مسیر و چراغ هدایت برای رسیدن انسان به کمال است که باید مورد توجه دولت ها و جوامع امروزی قرار گیرد.

وی افزود: در نظام تحول بنیادین آموزش و پرورش که به تربیت ساحت های ششگانه  تأکید دارد،  ساحت اعتقادی و دینی از جایگاه ویژه ای برخوردار است که مدارس در زمینه قرآن، نماز و عترت باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشند.

مهرانی نخستین اولویت فعالیت های دینی و قرآنی مدارس را حفظ جزء سی قرآن کریم عنوان کرد و گفت: مطابق بخشنامه وزارتی سال تحصیلی گذشته و مطابق منویات مقام معظم رهبری و تأکید بر تربیت 10 میلیون حافظ جزء سی قرآن کریم، نهضت ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم در آموزش و پرورش شکل گرفت.

معاون فرهنگی و پرورشی استان هرمزگان اضافه کرد: در فراخوان این طرح با اولویت مدارس دوره ابتدایی استان هرمزگان، 85 هزار دانش آموز ثبت نام اولیه را انجام دادند که مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 هزار دانش آموز هرمزگان حافظ جزء سی قرآن کریم شدند

23 هزار دانش آموز هرمزگان حافظ جزء سی قرآن کریم شدند