مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:122019-11-12فرهنگي

اجرای 16 نمایش در محوطه تئاتر شهر به مناسبت هفته وحدت


از امروز 16 برنامه نمایشی به مناسبت هفته وحدت در محوطه تئاتر شهر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمد جواد رشیدی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران اظهارداشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت، اجرای ویژه برنامه های نمایشی درمحوطه تئاتر شهر از امروز آغاز شده است.

وی در خصوص برنامه های نمایشی افزود: این نمایش ها تا روز جمعه 24 آبان ادامه خواهد یافت و علاقمندان می توانند با حضور در بوستان دانشجو و محوطه باز تئاتر شهر آن ها را تماشا کنند.

 معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران خاطر نشان کرد: اجراهای روز سه شنبه 21 آبان از ساعت 16 با دو نمایش  این سه نفر   و مستاجر برگزار می شود و روز چهارشنبه 5 نمایش از ساعت 15 اجرا می شوند که این سه نفر ، وجدان بیدار ، مستأجر ، قاب ها و پاشنه آشیل خواهند بود.

به گفته رشیدی نمایش های روز پنج شنبه نیز از ساعت 15 با اجرای یاشیل ، قاب ها ، وجدان بیدار ، این سه نفر و مستأجر برگزار می شوند و تا ساعت 17 ادامه می یابند.

همچنین روز جمعه 24آبان در آخرین روز از اجرای نمایش های ویژه هفته وحدت علاقمندان می توانند از ساعت 15:30 برای تماشای یاشیل ، قاب ها ، وجدان بیدار و این سه نفر تا ساعت 17 در محوطه تئاتر شهر حضور یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 16 نمایش در محوطه تئاتر شهر به مناسبت هفته وحدت

اجرای 16 نمایش در محوطه تئاتر شهر به مناسبت هفته وحدت