مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:122019-11-12سياسي

هفته وحدت فرصت مناسبی در جهت همگرایی مسلمانان است


امام جمعه صومعه سرا هفته وحدت را فرصت مناسبی در جهت همگرایی مسلمانان دانست و گفت: همه باید رفتار، گفتار و کردار آن حضرت را نصب العین و سرلوحه زندگی مادی و معنوی خویش قرار دهیم.

- ایسنا/گیلان امام جمعه صومعه سرا هفته وحدت را فرصت مناسبی در جهت همگرایی مسلمانان دانست و گفت: همه باید رفتار، گفتار و کردار آن حضرت را نصب العین و سرلوحه زندگی مادی و معنوی خویش قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی راشد نوری در گفت وگو با ایسنا، هفته وحدت را فرصت مناسبی در جهت همگرایی مسلمانان دانست و اظهار کرد: براساس اختلاف نظر بین پیروان اهل سنت و شیعه در تاریخ ولادت پیامبر اسلام(ص) دوازدهم لغایت هفدهم ربیع الاول هفته وحدت نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه امروز مسلمانان بیشتر از همیشه نیازمند وحدت و یکپارچگی هستند، تصریح کرد: دشمنان به دنبال نابودی اسلام هستند و شیعه و سنی ندارد.

امام جمعه صومعه سرا هفته وحدت را زمینه ساز همدلی و همسویی امت اسلام دانست و افزود: این هفته با پیوند بیشتر برادران اهل تسنن و تشییع می تواند امت اسلام را حول موضوع مهم ولادت پیامبر(ص) جمع کند.

راشد نوری نامگذاری هفته وحدت را اصلی مشترک میان امت اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: میلاد پیامبر اسلام(ص) در این ایام غیر قابل انکار است که همه بر آن اتفاق نظر دارند لذا اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته وحدت فرصت مناسبی در جهت همگرایی مسلمانان است

هفته وحدت فرصت مناسبی در جهت همگرایی مسلمانان است