مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:042019-11-12فرهنگي

برترین های جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند


برترین های بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هیئت داوران بخش مسابقه نمایشنامه نویسی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اسامی 3 نمایشنامه برگزیده را اعلام کرد.

هیئت داوران بخش مسابقه نمایشنامه نویسی متشکل از منصور خلج، احمد بیگلریان و حمیدرضا نعیمی اسامی 3 نمایشنامه برگزیده جشنواره بیست و ششم را اعلام کردند.

خلج، بیگلریان و نعیمی پیش تر با ارزیابی 58 نمایشنامه متقاضی حضور در این بخش رقابتی، 7 نمایشنامه را به عنوان نامزد این بخش انتخاب و نام 3 نمایشنامه برگزیده را اعلام کردند.

بر این اساس نمایش نامه مومو و راز گنج میرمهنا نوشته عقیل جماعتی از بوشهر (جزیره خارک)، ستاره کار نوشته فروغ رستگار و سیروس زردشتی از همدان و عملیات نجات مدادرنگی ها نوشته حسین حسین زاده جهرمی از جهرم به عنوان نمایشنامه های برگزیده تجلیل شدند.

بخش تئاتر خیابانی آرای هیئت داوران بخش خیابانی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به شرح زیر است: طراحی فضا: هییت داوران در این بخش جوایز خود را به نمایشهای وقتی من هفت سالم بود و اوکسی در جزیره بدنستان به آقایان امیرحسین شفیعی و مهدی حبیبی و خانم نسا بخشی اعطا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

برترین های جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند