مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:022019-11-12اقتصادي

لزوم اجرای پروژه های تکمیلی برای کنترل سیلاب های آینده


استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم اجرای پروژه های تکمیلی برای کنترل سیلاب های آینده در خوزستان، گفت: احیای نهر مالح، احیای مسیر قدیمی سد دز و احداث سد بختیاری در این زمینه تاثیرگذار هستند.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم اجرای پروژه های تکمیلی برای کنترل سیلاب های آینده در خوزستان، گفت: احیای نهر مالح، احیای مسیر قدیمی سد دز و احداث سد بختیاری در این زمینه تاثیرگذار هستند.

غلامرضا شریعتی در همایش ملی سیلاب 98_97 اگر تکرار شود که امروز (20 آبان ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: انتظار می رفت مسئولین مختلف از این همایش استقبال بیشتری می کردند تا همان طور که از نامش پیدا است اگر این سیلاب تکرار شود، بدانیم چه اقدامی انجام دهیم؛ نه اینکه پس از وقوع سیل برای اقدامات تصمیم بگیریم.

اگر از این همایش استقبال شود به کشور توسعه یافته ای تبدیل می شویم که از چنین اتفاقاتی جلوگیری می کنیم؛ نه پس از وقوع حادثه تصمیمات لحظه ای اتخاذ شود.

وی افزود: در سیلاب بی سابقه 98 - 97 خوزستان، استانداری خوزستان سه رویکرد و یا اولویت را در دستور کار قرار داد؛ اولویت اول ما تلاش جهت کاهش تلفات جانی بود و همواره در دستوراتی که از سوی دولت داشته ایم بر این امر تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای پروژه های تکمیلی برای کنترل سیلاب های آینده

لزوم اجرای پروژه های تکمیلی برای کنترل سیلاب های آینده