مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:562019-11-12سياسي

عدم آشنایی با قوانین و مقررات در حوزه مدیریت شهری آسیب زا است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه عدم آشنایی با قوانین و مقررات در بحث مدیریت امور شهری آسیب زا است، گفت: آشنایی با قوانین لازمه تقویت خدمات رسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری ظهر سه شنبه در جلسه شورای شهر سمنان ضمن بیان اینکه عدم آشنایی با قوانین و مقررات یکی از موضوعات آسیب زننده در بحث مدیریت امور شهری است، ابراز داشت: اولویت در بحث شهرداری و شوراها، آموزش اعضا و کارمندان با استفاده از اساتید باتجربه و متخصص است که درنهایت منجر به افزایش و ارتقاء کیفیت خدمات به مردم خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه شورای شهر باید برنامه جامع مدیریت شهری داشته و بر طبق این مهم گام بردارد، افزود: می بایست در بحث مدیریت شهری برنامه ریزی جامع و فراگیر صورت گیرد و از نگاه های سطحی و مقطعی و اقدامات هیجانی دوری کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه برای افزایش انتفاع، حفظ حرمت مردم و بهبود مدیریت امور شهری و همچنین حل مشکلات شهرداری ها تلاش خواهد شد، ابراز داشت: قطعاً تمام تلاش ها در این راستا خواهد بود تا با تسهیل فرآیندهای موجود و مساعدت لازم و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، کارها و اقدامات عمرانی بزرگ در شهر انجام شود فخری ضمن بیان اینکه فضای سبز و باغات متعلق به مردم و نسل آینده این منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم آشنایی با قوانین و مقررات در حوزه مدیریت شهری آسیب زا است

عدم آشنایی با قوانین و مقررات در حوزه مدیریت شهری آسیب زا است