مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:542019-11-12دانش

بیماری های تکامل سیستم عصبی با نشانگرهای زیستی پیش بینی می شود


محققان حوزه علوم اعصاب شناختی در جستجوی نشانگرهای زیستی هستند که بتوان بر مبنای آنها روند تکامل مغز و شبکه های مربوط به شکل گیری زبان و گویش را بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محققان حوزه علوم اعصاب شناختی در مجموعه ای از آزمایشگاه های فعال پژوهشی با عنوان نوروبیوم ایران در جستجوی نشانگرهای زیستی هستند که بتوان بر مبنای آنها روند تکامل مغز و شبکه های مربوط به شکل گیری زبان و گویش را بررسی کرد.

جواد صفایی عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد درباره فعالیت های این مرکز علمی در حوزه علوم شناختی گفت: نوروبیوم ایران نام مجموعه ای از آزمایشگاه های پژوهشی فعال در حوزه علوم اعصاب شناختی است که در قالب یک گروه پیشران با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری و همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت خود را از ابتدای سال 1398 آغاز کرده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: آزمایشگاه های گروه پیشران نوروبیوم ایران (3 واحد پژوهشی در دانشگاه فردوسی مشهد، یک واحد در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر و یک واحد در دانشگاه تبریز) در ارتباطی تنگاتنگ با آزمایشگاه دانشگاه UPJV فرانسه و با همکاری پروفسورفابریس والیوسدر جستجوی نشانگرهای زیستی هستند که بتوان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری های تکامل سیستم عصبی با نشانگرهای زیستی پیش بینی می شود

بیماری های تکامل سیستم عصبی با نشانگرهای زیستی پیش بینی می شود