مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:312019-11-12اجتماعي

جاده های کوهستانی استان کرمان نیازمند سیستم های هواشناسی خودکار


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان بر لزوم پیگیری تجهیز جاده های کوهستانی به سیستم های هواشناسی خودکار تاکید کرد.

- ایسنا/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان بر لزوم پیگیری تجهیز جاده های کوهستانی به سیستم های هواشناسی خودکار تاکید کرد.

احسان عراقی زاده درباره جزییات نشست با مدیران اداره کل هواشناسی شمال استان درباره راهکارهای اساسی در زمینه ایجاد ارتباط دوسویه در اطلاع رسانی به موقع از وضعیت جوی راه های مواصلاتی استان به ویژه گردنه ها و جاده های کوهستانی گفت: به منظور انجام فعالیت های به موقع، منظم و موثر راهداری زمستانی مقرر شد، از ای پس هواشناسی استان اطلاعات جوی را علاوه بر منطقه، به تفکیک شهرستان و بخش در اختیار راهداری قرار دهد.

عراقی زاده افزود: مقرر شد وضعیت جوی جاده های مناطق مرتفع استان کرمان که در طول زمستان به صورت ناگهانی مه آلود می شوند از طریق سامانه های پیامکی به راهداری استان اطلاع داده شوند که این اقدام نیز به عنوان یکی از راهکارهای جلوگیری از سوانح جاده ای در مناطق کوهستانی به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل راهداری استان کرمان، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه یکی از عمده ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های کوهستانی استان کرمان نیازمند سیستم های هواشناسی خودکار

جاده های کوهستانی استان کرمان نیازمند سیستم های هواشناسی خودکار