مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:122019-11-12سياسي

تجلیل از خیران کتابخانه ساز شمال فارس


درسومین همایش خیرین کتابخانه ساز استان فارس در شهرستان آباده از خیرین کتابخانه ساز شمال فارس تجلیل شد.

- ،مرکز فارس،مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس در همایش تجلیل از خیرین کتابخانه ساز شمال فارس در شهرستان آباده از 18فرد و سازمان خیر کتابخانه یار برجسته منطقه شمال فارس که با اهدای کتاب، زمین و وجوه نقدی از کتابخانه های عمومی حمایت کرده بودند، تجلیل کرد.

روح الله منوچهری با اعلام اینکه امسال آغاز و پایان برنامه های هفته کتاب فارس قدردانی از خدمات خیرین کتابخانه ساز استانی است گفت: خیرین کتابخانه ساز بازوی توانمند کتابخانه های عمومی استان هستند و خیراندیشی در حوزه دانایی از هر اقدامی مهم تر و تأثیرگذارتر است.

منوچهری کمک های خیرین شمال فارس از سال 95 تاکنون را نزدیک به چهارمیلیارد و هشتصد و هفتاد میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در شهرستان آباده سه میلیارد و هشتصد میلیون ریال، شهرستان اقلید هشتصد میلیون ریال، خرم بید یکصد و هشتاد میلیون ریال و سهم شهرستان بوانات نیز نود میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی بوده است.

منوچهری کتابخانه های عمومی شمال فارس به ویژه شهرستان آباده را در حوزه زیربنا، عضویت و منابع از میانگین استانی بالاتر دانست و گفت: این نشان می دهد که نیت خیرین در کنار تلاش های کتابداران قابل توجه بوده و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خیران کتابخانه ساز شمال فارس

تجلیل از خیران کتابخانه ساز شمال فارس