مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:092019-11-12فرهنگي

اهدای حواله 400 میلیون ریالی کتاب به کردستان/ آغاز طرح پاییزه کتاب


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اهدای حواله 400 میلیون ریالی کتاب به مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد و گفت: اهدای این کتاب ها برای دومین سال از سوی دفتر چاپ و نشر در هفته کتاب انجام می شود.

- معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان: اهدای حواله 400 میلیون ریالی کتاب به کردستان/ آغاز طرح پاییزه کتاب ایسنا/کردستان معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اهدای حواله 400 میلیون ریالی کتاب به مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد و گفت: اهدای این کتاب ها برای دومین سال از سوی دفتر چاپ و نشر در هفته کتاب انجام می شود.

عبید رستمی در آستانه هفته کتاب اظهار کرد: اهدای کتاب به مراکز فرهنگی و کتابخانه های استان های کشور برای دومین سال متوالی از سوی دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به سهم استان کردستان عنوان کرد: 400 میلیون ریال حواله خرید کتاب به استان تعلق گرفته است که با هماهنگی های انجام شده و توجه به گستره تنوعی کتاب ها، ترکیبی از کتاب های کودک، علوم انسانی، ادبی، دینی و هنری در هفته کتاب به استان اختصاص خواهد یافت.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه تجهیز کتابخانه ها به کتاب از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای حواله 400 میلیون ریالی کتاب به کردستان/ آغاز طرح پاییزه کتاب

اهدای حواله 400 میلیون ریالی کتاب به کردستان/ آغاز طرح پاییزه کتاب