مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:052019-11-12اقتصادي

تخصیص 4035 میلیارد ریال برای احیاء واحد های راکد و نیمه فعال آذربایجان غربی


رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از سرمایه گذاری بیش از 2300 میلیارد ریالی برای راه اندازی واحد ها جدید صنعتی در 7 ماهه نخست سال جاری در استان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از سرمایه گذاری بیش از 2300 میلیارد ریالی برای راه اندازی واحد ها جدید صنعتی در 7 ماهه نخست سال جاری در استان خبرداد.

غلامرضا بابایی در گفت و گو با ایسنا گفت: در راستای رونق تولید و توسعه زمینه های ایجاد اشتغال در 7 ماهه نخست سال جاری 131 واحد صنعتی با دریافت پروانه بهره برداری از این سازمان شروع به تولید کردند که ضمن توسعه و رونق خطوط تولید، زمینه اشتغال برای 942 نفر فراهم شده است.

بابایی در ادامه اضافه کرد: برای راه اندازی واحد های جدید در 7 ماهه نخست سال جاری بالغ بر 2 هزار و 309 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان عنوان کرد: با توجه به اهمیت رونق تولید و رفع موانع و رسیدگی به مشکلات موجود در مسیر واحد های تولیدی صنعتی، در سال جاری 29 واحد راکد وغیر فعال احیاء و به چرخه تولید بازگردانی شده است.

بابایی همچنین بیان کرد: در راستای حمایت از تولید داخل و رونق بخشی به تولید واحد های نیمه فعال که به دلیل کمبود سرمایه در گردش و مشکلات متفاوت مواجه بودند با بررسی موانع موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 4035 میلیارد ریال برای احیاء واحد های راکد و نیمه فعال آذربایجان غربی

تخصیص 4035 میلیارد ریال برای احیاء واحد های راکد و نیمه فعال آذربایجان غربی