مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:582019-11-12پزشكي

نقش مؤثر سلامتکده ها در ارتقا و کاهش هزینه های سلامت


مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نشستی با رؤسای سلامتکده های دولتی و خصوصی سراسر کشور، بر تلاش بیشتر این مراکز برای آموزش اصول اصلاح سبک زندگی و خودمراقبتی به مردم و ارتقای سلامت جامعه، - تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ آقای دکتر محمدرضا شمس اردکانی، در این نشست که با حضور نمایندگانی از سلامتکده های دولتی و خصوصی برگزار شد، بر ضرورت توجه به تفاوت های طب ایرانی با طب رایج تأکید کرد و گفت: مبنای طب سنتی، گذشته از درمان بیماران، اصلاح سبک زندگی و ارائه توصیه هایی برای نگاهداشت تندرستی در افراد است.

وی با اشاره به تأسیس نخستین دانشکده طب سنتی در سال 1386، افزود: اکنون حدود 500 دانش آموخته و دانشجوی در حال تحصیل در رشته طب سنتی ایرانی در کشور داریم و امیدوارم این مقدار در سال آینده به رقم قابل ملاحظه ای ارتقا یابد.

مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: با افزایش ورودی در رشته طب سنتی ایرانی، هم می توانیم رسالت خود را در دانشگاه ها برای آموزش درست دانشجویان انجام دهیم و هم از ظرفیت این متخصصان برای آموزش بیشتر و بهتر پزشکان عمومی و تسهیل دسترسی مردم به خدمات طب ایرانی، بهره بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مؤثر سلامتکده ها در ارتقا و کاهش هزینه های سلامت

نقش مؤثر سلامتکده ها در ارتقا و کاهش هزینه های سلامت