مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:392019-11-12سياسي

قصور در تربیت نیروی متخصص نگهداری از سالمند


نیروی متخصص برای نگهداری از سالمندان آموزش داده نشده یا اگر تربیت شده اند بسیار اندک هستند.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی سه شنبه در کارگروه اجتماعی با اشاره به استفاده از ظرفیت سالمندان در طراحی برنامه های ویژه این گروه سنی ، بیان کرد: این کارگروه از مواردی است که کارکرد تفکر و اندیشه است و چنین جلساتی باید علاوه بر بحث های نظری دستگاه های اجرایی را مکلف به برنامه ریزی عملی کنند.

وی با تاکید بر این که جلسات نباید به صورت تئوری باشد و فعالیت ها باید به این سمت سوق پیدا کند که عملیاتی شود افزود: ساختار جمعیت مشکل مشترک تمامی جوامع است و اگر شاخص های بهداشت و تغذیه به سمت بهبودی حرکت کند امید به زندگی افزایش خواهد یافت.

او ادامه داد: پیشتر امید زندگی در ایران 45 سال بود اما اکنون این آمار به 75 سال رسیده و سالمندان آینده سالمندی متخصص با توجه به پیشرفت تکنولوژی هستند.

عالیترین مقام دولت در فارس جامعه ماشینی را در تعارض با سنت ایرانی دانست و اظهار کرد: نیازمند هستیم که بعد علمی و علمی نگهداری سالمندان در نظر گرفته شود و فعالیت های مردم نهاد بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد البته در جامعه هرچه قدر فعالیت ها ماشینی شود جامعه از روابط انسانی تهی و به جان آن ماشینی و صنعتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصور در تربیت نیروی متخصص نگهداری از سالمند

قصور در تربیت نیروی متخصص نگهداری از سالمند