مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:242019-11-12سياسي

همدان ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه های بزرگ فرهنگی دارد


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: همدان ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه های مهم و بزرگ فرهنگی و هنری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا حاجی بابایی پیش از ظهر سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان از سوی مردم همدان از هنرمندان حاضر در جشنواره تقدیر کرد و گفت: برای قدرشناسی از هنرمندان حاضر در این جشنواره از تهران به همدان آمدم تا در مراسم اختتامیه حضور یابم کمااینکه اگر بنده جای وزیر ارشاد بودم در این رویداد بین المللی و مهم حضور می یافتم.

وی با بیان اینکه هنرمندان این جشنواره فضای شادی را برای مردم فراهم کردند، گفت: اگر در جامعه هنر نباشد آن جامعه می میرد .

حاجی بابایی وجود هنر در جامعه را ضروری دانست و یادآور شد: هنر حرکت مینیاتوری تربیت انسان است و هنرمند زیبایی های انسان را می شناسد و با هنرش آن را به جامعه تقدیم می کند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم مفاهیم را به جامعه منتقل کنیم بهترین شیوه انتقال، هنر است و به همین دلیل مردم برای هنرمندان احترام قائل هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمادگی در استان همدان برای برگزاری برنامه های فرهنگی بسیار بالاست، اظهار کرد: درخواست ما این است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رایزنی های لازم را برای بازگشت جشنواره فیلم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه های بزرگ فرهنگی دارد

همدان ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه های بزرگ فرهنگی دارد